fredag, november 23, 2007

Krabi

Idag har jag varit pa resande fot hela dagen. Har nu ankommit till Krabi. Klockan ar redan nio pa kvallen och jag har precis funnit mig ett rum for natten. Resan hit har varit lang.. har tagit hela dagen men jag har sovit mig igenom den sa det har anda kants ganska ok. Det blev ratt sent igar. Jag och min australienska van och tva till fran australien satt nere pa stranden till klockan fem i morse och drack ol och spelade gitarr! Jattemysigt! Har inte hunnit sett sa mycket av den har nya staden an sa jag har inget att beratta.. men jag drar vidare i morgon. Antingen pa ett djungelavntyr eller till Phi Phi eller till Railey beach. Sa darfor maste jag ga nu.. kolla upp priser och kommunikationer!

Har finns ingen usb sa jag kan inte lagga upp nagon bild. Skriver mer i morgon!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida