måndag, november 19, 2007

Heeeelt GALET!

Ok, denna bild ar verkligen en trakig bild och inte ett dugg bra.. men jag vill helt enkelt bara visa hur de sag ut nar baten narmade sig Kho Pangan! Ser det inte underbart ut!! Dar satt jag pa baten och bara kande den fantastiska kanslan av att ett nytt aventyr hade paborjats! Lagger in mer foton i morgon da jag hunnit se lite mer av on!


Garkvallen blev helt sjukt galen! Forst sa var jag ute med Kelly, Peace och paret fran Colorado, Kelly och Tommie. Vi hade mysigt tog farval av varandra och tog galna gruppfoton. Det var lite sorgligt att saga adjo, de har varit sa gulliga och de har kommit mig sa nara! Men om jag vinner pa lotto sa ska jag komma ner och deltaga i deras undervattensbrollop i maj! Nar jag sen gick vidare for att komma tillbaka till byn sa stotte jag pa en Ladyboy. Hon sag ut som en kvinna men eftersom hon var sa uppkladd i dramatiska klader sa forstod jag att det var en man. Jag sade till henne att "Ah du ar jattevacker!" och sa log jag! "Du meeeed!" svarade hon med en hyffsat ljus rost. Hon log sa fint och jag fragade om jag fick fota henne eftersom jag tyckte hon var sa vacker. Ni minns om mitt dromprojekt va? Att fota dom och interjuva dom och anvanda till fotoprojekt och kanske utstallning? Stunden var PERFEKT! MEN!! Fuck fuck fuck... det visade sig att mitt BATTERI var slut i kameran och det blev inga bilder! MEN vi pratade lite och jag smorade in mig och var sa passionerat intresserad och fashinerad av hennes skonhet sa hon fastnade lite for mig. Det slutade med att hon fragade om hon kunde promenera tillsammans med mig. Haha! Underbart sa pa min 15 minuters vag tillbaka till mitt stalla sa hade jag alltsa sallskap av denna vackra ladyboy. Jag tog tillfallet i akt. Manupulerade lite, smorade och fick in nastan alla fragor jag ville ha svar pa om hennes liv och uppvaxt. Manniskor som passerade stirrade lika mycket pa henne som mig eftersom folk sakert undrade varfor jag gick dar med en ladyboy vid min sida och pratade. Jag fragade om hon hade riktigta brost, men det hade hon inte, jag fick klamma pa dom for att vara saker.. haha! Hon var sa rolig. Hennes foraldrar flyttade till Kho Tao nar hon var ett litet barn och de oppnade en restaurang dar. Dar ville de att hon skulle upptrada som ladyboy. Sa de uppfostrade henne som en flicka och fran 10 ars alder sa har hon gatt i kvinnoklader och upptratt pa restaurangen. Jag vagade dock inte fraga om hormoner. Bade kvinnor och man brukar bli attraherade av henne. Pa dagarna klar hon sig oxa som kvinna da hon kanner sig som kvinna. Men hon berattade att IBLAND klar hon sig som pojke, men nar hon berattde det sa fnittrade hon.. som att det skulle vara nagot konstigt. Hon sade att hon kande sig obekvam i mansklader. Senare pa vagen traffade hon sin kompis.. hans brost sag riktiga ut och jag anpassade mig till deras oppna satt och smorade in mig genom att vara fashinerad av deras liv och utbrast glatt "Det DAR MASTE vara riktiga brost!!" Da fnissade hon stolt och sade med ett langt "Yeeeees!" samtidigt som hon alade sig feminint. Sen sa ville hon att jag skulle klamma pa dom sa de gjorde jag.. och jag.. KARN HADE RIKTIGA BROST! Hahaha.. hela situationen var sa absurd.. dar stog jag med dessa ladyboysen och klamde pa deras brost!! Men situationen blev annu mer absurd da jag kom till restaurangen dar mina vanner var! Hahaha.. ALLA och da menar jag ALLA vande sig om och stirrade! Jag gick fram till mina vanner och presenterade min nya van och de bara gapade och skakade pa huvudet och skrattade. Det var mycket roligt. Men hon fick inte vistas pa restaurangen sa hon var tvungen att ga och jag valde att stanna. Men hon sade att om jag kom till cluben senare sa ville hon kla upp mig i vackra ladyboys klader och sminka mig som en och sa kunde jag fa upptrada med dom! Hahahha! Det var lockande men jag kande att det kanske ar att flippa ut lite fooor mycket som ensam tjej sa jag gick aldrig det, men det hade varit fantastiskt roligt!

Amir och Carina HADE mott hajar! Haha.. FYRA stycken. Men Amir sade att kanslan var sa fashinerande att man totalt glomde bort att vara radd. De simmade bara 4 meter ifran dom och den storsta var ca 2 meter lang! WOW! Sa sade jag adjo till dom.. de skulle gora nya dyk i dag och behovde vara utvilade. Men jag var pa topphumor och bestamde mig for att stanna i baren och dricka upp min ol. Da kom en kille fram till mig och borjade prata. Men han var lite flortig sa nar jag sag tva halvfulla men galet glada tjejer sla sig ner en bit langre bort sa sade jag till honom att vi borde ga dit och fixa en av dom till honom. Haha! Jag ar inte klok.. men vi gjorde det till en utmaning och jag lovade att hjalpa honom. Det visade sig vara tva toksociala tjejer fran London och nagra minuter senare sa dok aven deras tva andra vaninnor upp. De var sa HARLIGA! Jag blev gladare och gladare och till slut sa fragade jag om nagon ville tavla vem som kom forst ner i vattnet (Restaurangen eller cluben lag vid stranden) med kladerna pa. Haha! Sen raknade jag till tre och pa tre sa sprang vi alla fem tjejer ner som helt galna och slangde oss i vattnet med kladerna pa. Oj, vad vi skrattade! Sen flot vi runt lite dar och tittade upp i stjarnhimlen som var den klaraste jag nagonsin sett i hela mitt liv! Vattner var helt ljummet och det var lika underbart som det var galet! Detta gjorde succe i baren och nar vi kom upp igen bjod baren oss tjejer pa gratis drinkar! Senare pa kvallen sa hade vi lyckats bli ett helt gang och nar stallet stangde sa forflyttade vi oss med ol och dricka till en pool lite langre bort. Inklusive killarna i baren. Egentligen tillhorde polen ett stalle.. men vi busade lite. Den lag helt i morker men det var nastan lite spannande. Jag tog med mina hogtalare och min gitarr och vi satt dar och spelade musik, skrattade, dok i poolen och var allmant galna. Heeeel tokig kvall och jag var faktiskt lite bakfull nar jag vaknade i morse.

Efter en sjuk morgon dar inga tider som angetts passade och allt var mer eller mindre kaos sa kom jag slutligen pa en bat till Kho Pangan. Har sitter jag nu. Har inte hunnit sett sa mycket an.. men detta ar mer en stad men stranderna ser harifran ut att vara fullkomligt sagolika och sanden ser ut att vara helt kritvit! Varmen ar totalt tryckande och det ar svart att andas.. men jag kan inte lata bli att tycka att det ar lite charmigt.

Pa vagen i "taxin" (lastbilsflaket) var oxa intressant. Han korde som en galning uppfor de brantaste backarna och vyn, utsikten var totalt AMAZING! Djungel och turkosa hav med vita strander och palmer sa langt ogat kunde na! Borjade prata med en man som sag ut som en hippie i femtioarsaldern. Han hade lang hastsvans och kunde ALLT om denna o! Han gav mig en massa tips och var jatteintresserad av min gitarr och vad jag kunde spela. Jag forklarade att jag inte var en riktigt gitarrist utan mer anvande den som redskap for att kunna skriva min egen musik. Han tipsade mig om att ga till "Chicken Corner". Han sade att skulle jag ta fram gitarren dar sa skulle jag bli mycket popular.. det ar ett tillhall for lite flummiga hippietyper.. sa skrattade han. Da svarade jag att "Chicken Corner" inte later riktigt som mig grej eftersom jag ar vegeterian. Da svarade han "Jag vet att du ar det, men jag vet att du kommer alska det" Jag blev lite forvirrad och fragade hur han kunde veta att jag var vegeterian. Det visade sig att man kunde se det pa min ton i huden!!! What the fuck! Killen var helt crazy! Och jag alskade det! Nar vi sade hejda sa presenterade han sig som "Dave" och sade sen att han visste att vi skulle motas senare. Galna manniskor man moter nar man reser ensam.. Helt vilt!

Blir mycket skrivet nu.. anda hoppar jag over en massa roliga sammantraffande och minnesvarda moment hela tiden. Men jag har inte i tanke att skriva en roman sa jag far helt enkelt sortera ut!

Sa ROLIGT att hora att ni foljer min resa! Det gor mig sa GLAD!! Kram ALLA!

1 kommentarer:

Blogger M sa...

Ja, stränderna på Koh Pha Ngan kan verkligen vara underbara och alldeles vita. Har man tur hittar man en helt egen strand vilket är mysigt!

1:18 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida