torsdag, november 22, 2007

Jag lever fortfarande och mer an sa!

Efter tva galna dagar med en massa olika tokiga manniskor av alla dess nationaliteter sa njuter jag just nu av att ta det lite lugnt. Vi har varit nere pa fullmoonpartystranden tva kvaller i rad och ena dagen dansade vi pa stolarna och andra dagen pa baren.. Heeelt galet! Vi hade saaa roligt.

I morse tog jag boten till en annan o, granne till Khopangan. Har har jag mott upp en austrailensk kille som jag blev kompis med i Bangkok. Han har hittat en harlig liten by langt bort fran civilisationen dar det bara finns nagra barer men dar alla kanner alla. Stranden ar helt fantastisk! Vi far sen vad kvallen har att erbjuda men det ar jattefint har. Idag har vi varit och sett pa vattenfall. Tre stycken faktiskt. Jag har tagit underbara foton men skriver och visar mer i morgon da jag drar vidare till Phi Phi eller Krabi.. har inte bestamt mig riktigt vilket stalla jag ska borja pa. Da ar jag sjalv och behover inte kanna mig osocial nar jag sitter framfor datan! Ville mest saga att lever!

Kram alla

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

okey så du på pekar att du var utomlands:)....btw de va ett tag sen du kanske inte minns mej från malmö festivalen på kvällen efter sahara hade spelat du kanske kommer i håg mej hmm...beskrivning.. jo ja e bassist i da fragma som du kanske kommer i håg hör av dej din hotmail du gav mej funka nog inte som du sa så adda me pink_shos@hotmail.om hoppas du svara ha de bra kram // dia fragma^^

12:22 fm  
Blogger Ninaw sa...

Jag forstar inte riktigt varfor jag ska gora det? Inget illa ment..

Hoppas du mar bra!

3:16 em  
Anonymous Anonym sa...

Precis så jag skulle vilja göra.
Resa men inte bara sitta o häcka bland fulla turister. Ut o se verkigheten..
Avundsjuk är en underdrift..
Ha det forts. bra
Auriana

12:56 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida