lördag, november 17, 2007

JAG KLARADE DET!!

Jag klarade andra dyket idag!!!! Men SHIT vad jag var radd! Maste erkanna att gardagens handelse kanns mer eller mindre traumatisk.. Sa jag fick verkligen kampa med mig sjalv for att ga ner dar ner i havet igen. Men som sagt.. JAG KLARADE DET! Dock sa maste jag gora tva dyk i morgon och klara ett teoriprov oxa.. sa jag ar inte klar. Jag har nu en privat dykinstruktor. Det kostade inget extra och det kandes som den lyx jag behover. Da kan vi ta det i en lugn takt. Nar jag val ar nere ar det inget problem.. det ar just att ga ner som jag tycker ar obehagligt.. Min instruktor heter Saga och ar en ung mjuk tjej fran stockholm. Hon kanns trygg och hon ar fantastiskt talmodig!

Jag tror arligt talat inte dykning ar mitt kall i livet. Men det ar en fortrollande varld och jag ar saaa glad att fa ha sett en glimt av den! Och sjalvklart vill jag avsluta det jag paborjat.. sa jag kampar vidare i morgon aven om jag fortfarande ar lite radd. Kan inte riktigt glomma kanslan av att fullstandigt tappa orienteringen under vattnet och nastan svimma av sa... Det var FRUKTANSVART obehagligt! Men men..

Idag sa har de andra fran min kurs avslutat sitt certifikat sa de firar i baren nu. Ska ta och ga dit nu.. de ar ju mina vanner och jag har blivit bra kompis med danskarna som ar helt underbara! Sa det blir lite fest men med vatten att dricka for min del eftersom jag ska dyka i morgon.

Godnatt alla!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida