måndag, november 12, 2007

2 dagen

Ska verkligen ta mig tid att beratte lite om de senaste dagarna.. men jag tror det far vanta tills i morgon. Det har hant mycket roligt. Borjar gilla Bangkok mer och mer... eller rattare sagt Khoasan Road. Mycket liv, konstiga manniskor, skon stamning och hela tiden nagot ovantat som hander. Ikvall bar det vidare till Kho Tao. Ska ta en nattbuss och sen byta till bat. 8 timmars bussfard och tva timmars batfard i natten. Hmm..

Sa tills vidare far dessa rader racka da jag ska mota upp en van om nagra minuter.. Ville mest skriva att jag lever.

Har tagit massor av fina foton!!

3 kommentarer:

Blogger M sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

9:06 fm  
Blogger M sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

9:12 fm  
Blogger M sa...

Så kul att höra att du börjar gilla Bangkok, Martin o jag tyckte ju så otroligt mycket om den staden. Jobbigt med bagaget, hoppas det kommit tillrätta nu, men annars brukar det ju lösa sig ändå. Kul att höra att du har det bra! Här är det också fint! Skickar några snöblandatregniga men ändå varma kramar från regniga Sverige! :)

9:12 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida