söndag, november 25, 2007

Djungelaventyr

Igar tog jag baten over till Phi Phi. Det var en trevlig dag och det var skont att faktiskt fa vara sjalv lite. Pa kvallen tog jag baten over till Ko Nang.. dar traffade jag Judith, en osterrikisk tjej. Vi bestamde oss for att dela pa ett rum tillsammans. Vi hade en superkul kvall igar och om 10 minuter (oj, vad brattom jag har!!) sa hamtar en guide upp oss utanfor vart hotell. Vi ska ut i Djungeln och aven sova dar. Kommer hem i morgon kvall. I utflykten ingar kayak, elefantutflykt, luncher, trakking genom djungeln och en massa mer. Inga fler an jag och Judith hade anmalt sig sa det blir bara hon och jag och guiden... kanns lite lyx att ha en privat guide genom djungeln!!!


Sa nu vet ni, skriver igen sent i morgon kvall eller nasta dag! Kram!

1 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Vad mycket folk du träffar! Låter så kul allt du skriver om. Ta hand om dig. Kram

12:07 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida