onsdag, augusti 08, 2007

Västra hamnen





Gårkvällen gick i romantikens tecken tillsammans med min söta. Han kan han... ;)
Satt nere i västra hamnen och jössös vad där är vackert! Inte blev det mindre vackert av en totalt fantastisk solnedgång igårkväll! Tog lite bilder med min mobilkamera som faktiskt blev riktigt bra, ska lägga in dom så fort jag kommer hem!
Ikväll känner jag för en intensivt passiv soffliggarkväll med film.. Det blev lite vin igår och jag måste erkänna att jag känner av det idag. Men det ska nog gå bra att jobba ändå. I hope! Sprang in i närbutiken där min söta bor i morse och köpte macka, godis, risifrutti och tre olika sorters juice.. hehe
Och vad är detta för väder just när min semester är slut? Det är ju helt jäkla otroligt att sommaren ska komma med största kraft just då!?
Och så jätteviktigt var det förstås inte egentligen att visa upp exakt vilka slags juicer jag köpte.. men jag hade helt enkelt för lite att göra i morse (nu).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida