onsdag, augusti 01, 2007

Det här är jag!

Klicka på bilden!

Ja, nu lägger jag för första gången upp min my space sida med tre av mina låtar. Förvänta er inte för mycket. Det är mycket enkla inspelade låtar. Väldigt amatörigt.. Det är lite äldre låtar men jag kommer uppdatera med nya så fort de nya är inspelade.

Jag har gjort alla tre låtarna själv förutom After seven years love som jag gjort tillsammans med en kompis, Johan Petterson som tyvärr inte längre finns i livet. 25 år gammal så valde han att ta sitt liv. Han var en mycket duktig musiker och fantastisk gitarrist. Det är Johan som spelar gitarr på både After Seven years love och Dying. På den sista är det jag som plockar naivt på gitarren.. Dock vill jag påstå att jag blivit en bättre gitarrist idag.. (I hope).

Fotot är taget av min söta!

12 kommentarer:

Blogger M sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

8:47 fm  
Blogger M sa...

Äntligen uppe! Du är ju super! Länkar till dig på min blogg :) Förresten, på presentationen, kolla meningen "I will update this page thith my new demo, whitch is not recordet yet." thith=with och whitch=which och youre=you´re, antar att det gick fort när du skrev, så det är ett tips :) Annars superbra myspace-sida! Dessutom är bilderna snygga! Passar jättebra till!

8:48 fm  
Blogger Mattias S sa...

Men oj, du sjunger bättre än väntat!

1:33 em  
Blogger Ninaw sa...

Malin: Tack för dina snälla ord och fina gest!

Mattias: Vad nu menas med det.... ;)

1:58 em  
Blogger Mattias S sa...

haha, jag menar att du sjunger jättebra!
Trodde du skulle sjunga ganska bra, men det var ju jättebra. :)

4:19 em  
Blogger Emma sa...

Du är ju grymt bra! Är verkligen imponerad. Du skulle ju kunna gå riktigt långt. Det här skulle jag kunna köpa även jag inte visste att det var du. Ska kolla film nu så hinner bara lyssna snabbt men det var verkligen bra. Kram

7:23 em  
Blogger Ninaw sa...

Mattias och Emma: TACK! :) Emma vad ska du se för film? *nyfiken i en strut*

11:43 em  
Anonymous Anonym sa...

Lika bra som förra gången jag hörde dem, men låtarna var inte dåliga då heller. Hm. Ja, du kan vara nöjd helt enkelt tycker jag!
Mvh/
August

12:46 fm  
Blogger Emma sa...

Jag hyrde två filmer igår för att pigga upp mig själv. Är småsjuk och lite nere efter negativa besked om jobb. Såg Syndare i sommarsol, av Daniel Alfredsson, och Det hände i Mississippi av Tom Rice. På min sida finns länkar till IMDB där du kan läsa mer. Filmerna var helt ok underhållning men inga toppfilmer.

Nu har jag bara tre filmer tills jag sett 1000!

12:11 em  
Blogger Ninaw sa...

Emma: Åh stackars dig! Hoppas det kommer ett bättre besked snart då! ;) Har inte sett någon av dom men har tänkt se Syndare i sommarsol. Det hände i Mississippi känner jag igen namnet på.. ska kolla upp!

Jag har inte heller så långt upp till 1000! Damn.. men du är långt före.. ;)

Ha det gott! ;)

2:41 em  
Blogger Ninaw sa...

Mareld: Tack snälla du!

2:42 em  
Blogger Emma sa...

Nu har jag gjort lite reklam för dig. Hoppas det var ok!

12:42 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida