måndag, augusti 06, 2007

Lite tankar...

Första dagen på jobbet efter semestern så finns det vissa saker man inte vill:

Exempelvis

Att man inte lyckats sova mer än tre timmar natten innan
Att man fått en stor finne på näsan
Att solen skiner starkare just den dagen än på hela semestern

Jag lyckades så klart med allt

Saker man blir nöjd med när man upplevt/gjort en dag:

Fått höra att man varit saknad på jobbet så många gånger att man tappat räkningen
Sprungit och gått 3,5 km samt tränat efteråt
Tvättat
Skrivit mail man borde skrivit för länge sen
Gjort en vän glad
Att gå och lägga sig i tid (skapligt i tid i alla fall)

Har lyckats med det oxå.. eller ja.. inte den sista punkten.. ÄN. Men det är mitt mål.

Onödiga saker man kan hitta på för sig själv i brist på annat

Röka
Skriva ett konstigt ointressant inlägg på sin lilla blogg

Har jag oxå klarat av.. (Fast i morgon SKA jag inte röka.. men jag har varit BRA idag ändå)

Godnatt!

2 kommentarer:

Blogger **MY LIFE** sa...

Ja jag som är sjukpensionär behöver ju inte tänka på när ledigheten tar slut för egen del.
MEN guuben börja jobba idag.
Då blev det fart på mig osså.
Tvättat o bakat o donat
Kram
XENA

12:06 fm  
Anonymous Anonym sa...

Hehehe... var väl inte alls ett ointressant inlägg... tycker faktiskt det var kul att läsa och kanske borde man skriva ner några liknande punkter själv.

Ha en bra dag på jobbet !

Varma hälsningar, Tierra

10:42 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida