lördag, juni 17, 2006

Lördagsmys


Idag blir det lördagsmys i soffan. Äta gott och dricka läsk. Fanta Exotisk Thrill.. och Dajm med mörk choklad.. Och film.

Har varit sååå trött idag efter fredagsvinet... så satt jag uppe jättesent framför datan.. Idag så har jag mått väldigt dåligt med tanke på att jag är så förkyld oxå.. det har satt sig i bihålerna.

Har trots tröttheten varit och byggt mina naglar, fast där blev jag så täppt i huvudet eftersom jag inte kunde gå ifrån och snyta mig så att jag faktiskt helt på allvar nästan svimmade.. min nagelklippare blev lite orolig. Hon lyssnade på mig och sade med säkerhet att jag fått bihålsinflammation. Fick faktiskt en nässpray av henne som ska hjälpa mot det. Jättegulligt.

Något konstig som jag gjorde igår när jag var glad av vinet var att jag har köpt mig ögon helt planlöst. Hade nog inte gjort det nykter. Men nu är det på väg och jag får skylla mig själv. Dock tycker jag det är lite smårolig. Ska bli spännande att se hur jag ska se ut i bruna och lila samt gröna ögon! :D

Nu ska jag tillbaka till soffan, läsken och täcket.. So long så länge!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida