måndag, juni 12, 2006

Första dagen på jobbet

Jag kom i tid, har inte blivit ovän med någon och har hittills inte gjort något misstag. =D Men jag är bara i början av "utbildningen" och jag har förstått att det jag lärt mig idag bara en pyttedel av allt jag ska kunna när veckan är slut. Det gör mig lite orolig men jag försöker att inte stressa upp mig inför det, det ordnar sig nog. Men jag tror att det här kommer att bli riktigt bra i slutändan! =)

Och SHIT, vad VARMT det varit i dag, det var ju nästan utlandsvärme här i Malmö! På tåget var det så varmt så det bara rann om mig... fast det kanske var lite information för mycket i och för sig..

I morgon: Kjol och kortärmat.

Nu: Trööööött *längar efter att få gå och lägga mig och soova

Den söta vovven lånar jag från
Humorsajten som jag för övrig tipsar er att gå in på och kolla in pictures och sen "roliga djurbilder" finns en jäkla massa underbara foton där! ;)

3 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Vad kul med nytt jobb. Låter ju bara bra om jobbet innebär att du ska lära dig mycket. Då blir det nog inte tråkigt heller.
Ja, visst är det varmt! Luften stod helt still på jobbet och när jag slutade la jag mig på Djurgården i skuggan. Så skönt. Lycka till på dag 2!

8:04 em  
Blogger Ninaw sa...

Ja, det är kul.. men det är mycket att hålla reda på med en gång. Fast det är roligt med lite utmaning. Egentligen är det väldigt lätta saker att göra, det är bara det att det är så mycket att komma ihåg så det blir lite halvrörigt..

Låter mysigt med Djurgården... *blir stockholmnostalgisk*

Ska försöka sova nu och se om jag pallar med det efter att ha sett Mysterious skin.. Mår asilla.. och är full av ångest. Ångrar att jag såg den nästan.. =( Se inte den om du inte pallar att bli "riktigt" jäkla illa berörd..

10:16 em  
Blogger Emma sa...

Usch, nej såna filmer är inte kul. Oftast ångrar jag att jag sett dem. Lilja 4-ever är en film som var jäkligt jobbig att se, som jag nog inte vill se om, men som berörde mig mycket och som jag inte vill ha osedd. Just nu blir det ingen film hos mig. Min tv visar bara fotboll fast jag vill ändå mest vara ute.

7:01 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida