måndag, juni 12, 2006

Mysterious skin

Betyg 1

Om en 8 årig pojke som blir sexuellt utnyttjad som barn och som tror att han älskar det och fortsätter som äldre att missbruka sex på de mest brutala och destruktiva sätten. Och om en annan 8 årig pojke som misstänker att han blivit bortrövad av aliens eftersom han har stora minnesluckor från sin barndom.. En dag söker han upp den första pojken, han misstänker att de blev bortrövade tillsammans.

En lite väl magstark äcklipäcklifilm för min smak. Var tvungen att spola mig igenom väldigt mycket, ändå satt det något i min hals och ville upp.. Jag svettades av äckel. Skiter i att den hade ett budskap, att den fick mig att känna så starkt. Jag vill inte känna så. Det här var för mycket för mig. Blähäää, hoppas på att kunna somna nu utan att må illa hela natten...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida