fredag, juni 16, 2006

Hennes stora mage!!


Jupp, min "utbilderska" på jobbet har låtit mig ta ett kort på hennes mage till bloggen.. Jag ville verkligen visa den för jag tycker den är heeeelt fantastisk!! =) Känner igen mig i hennes krämper och blir lika avundsjuk som lättad över att jag inte är i den situationen. Men vad spännande!! Jag tror fan att det här med att skaffa barn är meningen med livet.. så otroligt jäkla fashinerande vad vi kan fixa till med bara våra små egna mänskliga kroppar!! Jag blir så glad över att se denna spända magen på vilket man ser hur bäbisens rumpa ibland putar ut... eller hur den lutar åt olika håll beroende på hur bebiser ligger.. Wow vad coolt! =)

Dagen har varit bra. Jag har mycket att hålla reda på ska ni veta... men jag tror jag fixar det rätt bra.. De sakerna jag är osäker på är lätta att fråga om så ett enkelt svar skulle räcka. Ingen behöver i alla fall gå igenom sakerna med mig igen.. de olika arbetsprocesserna känner jag att jag har koll på och hur företaget är uppbyggt.. så, ja, jag är mycket positiv till det här. :)

Men varför är det så svårt att få hjärnan att fungera normalt när något tittar på en??? Varje gång min "utbilderska" tittade för att kontrollera att jag jobbade på rätt sätt så frös min hjärna till is.. den stoppade totalt att fungera.. men så fort hon går därifrån så slappnar jag av och ¨då går det bättre... hon måste tro jag är helt iq befriad...=D Whatewer .. stor kredit till henne.. hon har varit jättegullig, lätt att ha att göra med och duktig på att lära ut.. dessutom så är hon helt sjukt rolig och jag har fått mig några av årets bästa skrattanfall under den här veckan.. de ligger i alla fall under min "topp 50 lista" och det är inte illa sen januari!! ;)

2 kommentarer:

Blogger Emma sa...

wow, vilken mage. Måste va tungt att jobba med en sån kula i värmen. Visst är det häftigt. Ser fram emot att själv skaffa barn om några år. Hur många har du?

8:38 em  
Blogger Ninaw sa...

Eller hur?! Jag har tre töser! =)
Hon har det jättejobbigt i värmen..

11:44 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida