söndag, juni 11, 2006

Nu är det sommar..



Och förutom att jag har varit en aning bakfull idag så är jag en mycket nöjd Nina just nu. Nya utemöbler resulterade till en sen vinkväll med en nyinköpt värmelampa värmande långt in på natten med grannen. Idag har solen skinit med glada heta strålar och det har varit omöjligt att inte smittas av sådan glädje! Till och med en smärre bakfylla går att överleva under en sådan generös sol.

Och med solen kommer även skimret som alla barn får över sig när sommaren är här.. skimret som gör dom "ännu" vackrare än vad dom redan är.. i alla fall när det gäller mina barn.. ;) På bilden ser ni min Bonni utklädd till princessa taget i vår trädgård idag. Visst är hon underbart söt? :)

I morgon börjar jag jobba.. jag är så super spänd inför det. Det ska vara en sådan skön känsla att få vakna och gå till jobbet som alla andra normala människor...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida