onsdag, juni 14, 2006

En kjol och ett svart linne rikare..


Japp, efter en rätt rolig dag på jobbet så gick jag alltså och skulle handla mig några kläder. Det var sååå himla svårt, tyckte inte det fanns någonting. Men så till slut så hittade jag en kjol i riktigt klart gräsgrönt och ett svart rätt långt linne med lite broderier i olika färger runt den v- urringade halsen. Helt ok faktiskt. Kul med lite färg på kläderna ibland. Tack Peter! =) (Min kille som ville jag skulle köpa mig något och därför betalade det hela!)

Nu ska jag bara hålla tummarna att ingen fotboll visas på tv ikväll.. hade varit gött med en riktigt bra film i kväll.. men en massa godis och sånt..fast det sista måste jag ha karaktär att hoppa.

Och vilka tror ni väntade på mig utanför dörren när jag kom hem? Jo, änderna! =) Så jag gav dom en brödbit och vatten innan jag gick in och kramade resten av en glad och vild familj innanför dörrarna..

Sen vill jag bara ge ett tips på en god choklad! =) Dajm med mörk choklad!! Japp, den är ny och finns inte att köpa överallt. Men Statoil har den. Jag är helt såld. Min kille är helt såld. Och min jättehöggravida arbetskamrat som utbildar mig är helt sålt. Ett absolut jätte hett tips!!! =)

Personalchefen däremot berättade att Pollys nya smak med apelsin ska vara helt fantastisk! Jag är inget fan av Polly, men dom är ju helt ok. Och med apelsinsmak.. det låter lite spännande faktiskt! =)

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kunde du inte visat en bild på kjolen och toppen istället? :-)

(Polly är GOTT!)

8:25 em  
Blogger Ninaw sa...

Jo, det tänkte jag.. men det var så sent på kvällen så det blev bara oskarpa bilder.. jag fotar ju som bekant med min mobil. Men det ligger faktiskt i min planering att köpa mig en riktigt riktigt fet kamera.. något liknande din.. =)

9:47 em  
Anonymous Anonym sa...

Cool.
Det är en utgift, men jag tror du kommer tycke det är värt det.

Men jag tycker dina mobilbilder fungerar jättebra till bloggen!

1:44 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida