tisdag, juni 13, 2006

Herr och fru And på besök








Ja, så här ser de ut, Herr och Fru And när de kommer på besök. Är det barn i närheten kommer dom inte närmare än två metet innan de nervöst promenerar iväg.. Men annars..dom vet att dom får bröd och vatten av mig.. nyss hittade jag dom utanför min ytterdörr tittandes bedjande med hungriga ögon på mig. Så jag matade dom och gav dom en skål med vatten.. och jössös vad dom var hungriga och törstiga. Jag passade på att ta det här fotona här över.. Sen satte jag mig och filosoferade lite med dom, en halvmeter ifrån fick jag vara.. och dom inte bara lyssnade på vad jag sade.. dom svarade oxå. På sitt egen "andiga" vis och läten.. kan inte härma i skrift. Dom är i alla fall väldigt tama och sällskapliga. =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida