fredag, september 21, 2007

HEY!!

Har en amerikansk besökare här och vet ni vad han helt plötsligt säger??

"Your english is very good!"

Hey.. jag trodde jag hörde fel. Själv känner jag mig inte ett dugg duktig. När jag började här för ett år sen tyckte jag det var lite småpinsamt och jag var lite orolig för att prata engelska så mycket. Men det har gått bra och jag har utvecklats mycket. Dock så har jag aldrig fått en komplimang för det. Men att höra det från en amerikan är ju helt fantastiskt! Han frågade till och med om svenska var mitt modersmål, precis som att han misstänkte att jag faktiskt kom från england eller amerika? Jag vet inte. Men jag blev glatt chockad. Och sen försökte jag undvika att prata mer.. haha.. Ville ju inte förstöra hans illusion av att jag var sååå duktig..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida