fredag, september 21, 2007

Fredag

Gårkvällen gick i frustrationens tecken. Idag skulle jag ha lämnat in filmen. Så det var sista redigeringsarbetet igår. SKULLE ha varit. Men när jag vid halvtolv nästan var helt klar så hängde sig redigeringsprogrammet. TOTALT. Försökte allt men var till sist tvungen att starta om datorn vilket resulterade i att allt arbete jag gjort under kvällen gick förlorade.

Jag funderade på om jag skulle sitta uppe resten av natten och göra om allt. Men nej, jag satte mig själv i första rummet och insåg att jag faktiskt behövde sömn. Dessutom skulle risken funnits att jag hade slarvat igenom filmen i ren desperation för att få den färdig..

Så nu sitter jag här och skäms och har skuldkänslor för att jag inte kan lämna filmen idag.. :(

Och ikväll ska jag ut så då kan jag inte göra den färdig. Det ska bli hur nice som helst att komma ut. Ska ut och äta och dricka vin med min väninna. Så får jag redigera färdigt filmen i morgon kväll..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida