lördag, september 15, 2007

Ointressanta tankar på en lördag..

Det blåser helt galet ute. Tog en promenad med mina barn och höll i dom hårt för att de inte skulle blåsa bort.

Gick in en runda på möbelaffären här bredvid och var sjukt nära att göra ett impulsköp på en hel soffgrupp med bord. Satt i soffan, såg framför mig hur det skulle se ut i mitt vardagsrum.. Det skulle ha passat så bra! De sålde ut hela soffgruppen med bord för 8000 kr. Det är ju ingenting! Det var i rotting i flera färger och det var jäkligt snygg design. Benvita och beiga kuddar.. Damn vad det hade varit snyggt!

Men jag ska ju till Thailand. Måste spara pengar. Och det ser helt ok ut hemma som det är. Det var det jag sade till mig själv när jag vände soffgruppen ryggen och kände att det var lite jobbigt att tänka så präktigt jämt. Shit vad coolt det hade varit ändå... Älskar impulsköp.

Ikväll blir det film och godis. From måndag så ska det bara bli nyttigt mat och inget godis. Lättare att hålla sånt när inte barnen är hemma. Ska nog se till att träna lite oxå.. gå ner lite mer i vikt hade inte skadat. (Även om jag vet att det inte är någon större fara nu heller)

Ha en underbar lördag! Kram/Nina

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida