torsdag, mars 01, 2007

Lost

Det blev ingen film igår. Får låna om den idag istället.. Vi var så trötta efter att ha sett Lost. Börjar inte den serien bli lite tröttsam nu? Jag menar KOMMER det att finnas ett slut på allt? Finns det någon tanke bakom allt eller sitter bara manusförfattaren och röker braj och flummar när han skriver sina manus? Kan ju inte låta bli att titta.. men jag undrar hur länge jag orkar innan jag tröttnar. Någon jäkla ljusning måste det ju komma till slut. Tänkt om man sitter där och bara blir lurad.. finns ingen plan bakom någonting.. Och så tycker man att det är spännande liksom.

Ett alternativt slut: De är bakom en stor kuliss. Alla har frivilligt gått med på att gå igenom allt det här som ett expriment. Efter att ha gått med på allt så har deras minnen blivit manipulerade.. Eller något sånt.. Det jag fortfarande inte kommit på något bra till är syftet med allt.. Se hur människor beter sig under kraftig stress? Vi får väl se...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hejsan!
Lost slutade jag titta på efter första säsongen. Tyckte det spårade ut och att den blev tröttsam redan då.
Hoppas du har det bra nu/Kram

7:09 em  
Anonymous Anonym sa...

Jo lite tröttsamt börjar det bli. Det är nog svårt att göra "De andra" så läskiga som de framstod innan man fick veta vilka de är.

Det blir inte mindre tröttsamt för att TV4 lägger in sin första reklam paus efter 3 minuter. Kanske har de också gett upp hoppet ;)

10:17 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida