onsdag, februari 28, 2007

Nu orkar jag inte mer

Men jag måste orka.

Tjänsten jag hoppats på och som jag i ärlighetens namn verkligen trodde jag skulle få med tanke på att det gått så bra för mig på jobbet och för att jag vet att jag verkligen är populär här... den tjänsten har gått till en annan. Så jag får fortsätta vara konsult med framtiden oviss. Det här är ett fruktansvärt bakslag för mig. Jag hade nästan räknat med den tjänsten. Kännt mig trygg på min plats. Ärligt talat förstår jag inte VARFÖR jag inte fått den. Jag har verkligen skött mig klanderfritt. Har fått springa ifrån receptionen för att gråta flera gånger. Det var inte rätt tajming för mig det här.

Men jag måste orka. För barnens skull. Hade det inte varit för dom. Då hade jag gett upp nu.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Va tråkigt för dig, men ge inte upp.Ett tu tre så blir allting bra:)Kanske du får fast på något annat ställe.

6:15 em  
Blogger Ninaw sa...

Men det är ju bara på ETT ställe jag jobbar! :( Jag är anställd för att vara konsult där. Men jag vill ha fast av dom direkt istället. Så nu efter mars kommer jag bli en sådan som inte vet från vecka till vecka när jag ska jobba och vart. Alltså företaget är så stort så de har receptioner lite överallt, men det är samma person som är chef för dom...

6:50 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag var kanske otydlig:(
Jag menade att nästa gång du kommer någonstans,så kanske du får fast på den platsen direkt.Har förstått att du är konsult och förstår att du ibland får hatta runt.
Ha det!

8:46 em  
Blogger Emma sa...

Åh...vad tråkigt. Du kanske kan fråga varför du inte fick det? Kan vara bra att veta. Kram

10:58 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida