tisdag, februari 27, 2007

*Drömmer*

Sitter på jobbet och drömmer mig bort. Möblerar min lägenhet. Lägenheten jag inte fått ännu. Men jag tänker mig olika slags lägenheter och olika möjligheter. Bläddrar lite i Ikea katalogen för att få inspiration. Annars så finns det andra goa sidor.. som ex Ilva som faktiskt har riktigt mycket fint. Sen har vi Mio , Seating consept osv osv. Funderar lite på att gå och titta lite på second hand.. Men jag har fått för mig att det ändå är rätt dyrt. Att det inte är så mycket billigare än nytt pga att det är en stil i sig med second hand. Att det nästan är lika inne som nytt. Hur som helst. Jag kanske inte ens har pengar att köpa något. Men drömma måste man ju.

Har i alla fall fått för mig att jag skulle vilja ha antingen 4 st rottingfotöljer/stolar som köksstolar eller en eller två jättestora rottingfotöljer vid soffan framför tvn. Den ovan tycker jag var jättefin. Lite dyr. Och kanske inte jättebekväm. Men det finns rätt mycket. Ilva har rätt mycket i rotting just. Får titta mig runt lite..

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Njäeea.Rätt ball men förmodligen himla obekväm med sin låga rygg.

2:18 em  
Blogger Ninaw sa...

Ja, det är just den jag tänker på. Snygg men obekväm.. Men det beror ju lite på hur "stor" den är. Svårt att se på bild..

2:24 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida