tisdag, februari 27, 2007

PUCKO!!

Träffade fjanten som tvingat sig till att få mitt telefonnr vid kaffeautomaten nyss. Jag undvek hans blick och hälsade slött för att visa ointresse. Så tittar han på mig, lägger huvudet på sne och ger sig på ett extremt misslyckat försök till att se förtroendeingivande och söt ut och säger:
"Förlåt att jag inte ringt.."
HAHAHAHAHA!! What?? Det är ju JAG som ska TACKA!! Men det sade jag inte. Svarade bara rätt drygt med ett litet skratt och trött röst:
"Du, det gör inget. Du behöver inte ringa alls."
Han tittade på mig förvånat.
"Inte?"

MEN HALLO!! Hur trög får man bli?? Eller spelar han bara dum??

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja JÖSSES.. somliga fattar visst mindre än andra.
Jag hade ju dragit som en avlöning om jag var han.. Gömt mig skamsen i städskrubben eller ngt..
Hoppas du har en hyggligt bra dag idag vännen.
Själv har jag tränat och är nöjd för stunden.. Men om ngr timmar bryter hvetet ut antar jag..
Kram på dig
Cinapina

12:03 em  
Anonymous Anonym sa...

Han är förmodligen så trög. Var glad får jag väl säga så här i efterhand att han inte ringt;)
Du ring på i samma stil,ett tu tre så finns den där,lägenheten du väntar på.
Kram/Annelie

2:25 em  
Blogger hhh sa...

Ja herregud vilka puckade karlar det går på denna jord..& både du & jag känner några av dom ;)
Man kan ju bli less för mindre...ha ha..men det va bra svarat!
Hittade hit via Cina & Moi.../fin blogg du har..jag gillar såna här bloggar där man bjussar lite på sig själv & sin vardag..min är likadan!

8:16 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida