torsdag, september 21, 2006

Så ramlade jag över en konstutställning på vägen hem..




När jag gick hem från interjuvn idag så gick jag förbi Triangeln i Malmö och tittade lite på en konstutställning de hade mitt i centrum. Jättefina tavlor. De flesta i alla fall. Så klart så hade jag kameran i beredskap. De jag visar enskilt ovan fastnade jag speciellt för. Den med två människor i sittande ställning lekte jag med tanken på att köpa. Jag leker nog fortfarande med den tanken faktiskt.. Inte mer än en dryg tusenlapp. Synd att det är en sådan fattig månad.

Klicka på bilderna om ni vill se dom i förstoring för att se tavlorna bättre eller nått. =)

2 kommentarer:

Blogger audhumble sa...

Den längst till höger på bilden längst ned var UNDERBART fin. Du skulle inte kunna tänka dig att sno den åt mig?

5:07 em  
Blogger Ninaw sa...

Jag tror inte jag vågar.. Men ja, den är verkligen superfin! =)

10:33 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida