onsdag, september 20, 2006

Godnatt!

Sade jag att böckerna kom idag? Jo, brevbäraren levererade dom fram till dörren till hans gladaste och tacksammaste kund idag: Jag.

Kommer från träningen. Varenda liten muskel är helt trött. Och mina ögon är sömniga. Men ändå måste jag nog försöka börja läsa en av böckerna innan jag somnar.

I morgon är det jobb och interjuv som väntar.

Nu: Läsa om jag orkar och sen sooooooooooova!

GODNATT!

Höll visst på att glömma.. måste ju kolla vilka som gick vidare på Idol idag. Jag hoppas ju på den första, vad hon nu hette. Hon som beter sig som en kille (och ser ut lite som en) och är helt galen och samtidigt helt sjukt duktig. Hoppas hon tar hela skiten. Men alla var duktiga idag! =) Det är ju helt sjukt, trodde aldrig jag skulle bli en av dom som följer idol. Men vad fan.. har man inget liv så har man inte.. så vad göra?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida