onsdag, september 20, 2006

The Cure sviker mig


Igår hade jag en sån där dag då jag inte riktigt kunde bestämma mig för vilken musik jag skulle sätta på. Jag var så där så jag verkligen längtade efter något riktigt bra som kunde påverka mig och fylla mig. Men så duger inget, allt kändes trist. Så hittade jag The Cure-Disintergration och blev så glad. Måste vara flera år sen jag lyssnade på den. När jag satte på skivan var jag fulla av förväntan, jag väntade mig en nostalgikick utan dess nåde. Men såååå besviken jag blev! Musiken jag en gång älskat och som väckt så mycket känslor hos mig en gång... kändes nu bara TRÅKIG!

Usch, så besviken jag blev. Borde aldrig satt på den. Hade varit bättre att låta det goda minnet av dom vara.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida