onsdag, september 20, 2006

I morgon: Jobba

I morgon ska jag tillbaka på mitt gamla sommarjobb och hoppa in tillfälligt. Kommer vara i morgon tors tom onsdag nästa vecka. Ska bli skitkul. Men jag är liiite orolig. Jag tänker att livet kanske gått vidare med stormsteg där borta och även om jag jobbat där hela sommaren kanske man hunnit glömma mig och man kommer se mig som en främling igen. Inte "glömma" som att glömma bort mig helt, men... äsch, vet inte hur jag ska förklara. Men jag är rädd för att känna mig som en inkräktare och att folk ska tycka att det är jobbigt att jag är tillbaka. Men jag ska inte nojja. Jag trivdes så mycket där och gillar folket och jag "tror" de flesta gillar mig tillbaka så jag får hoppas på det bästa. jag är jätteglad att få jobba lite i alla fall. =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida