lördag, november 29, 2008

Äntligen Snöskoter!!!

Me on the snowscoter!
Idag blev jag uppskutsad några mil norr för att äntligen få åka snöscoter i fjällvärldens vackra skog!! Så vacker natur och så roligt att köra skoter!
I natt när vi var på väg hem från puben var det 22 minus ute.. Gah!! Idag när jag körde snöscoter var det 14 minus.. Det var kallt men jag hade verkligen pulsat på mig alla kläder jag kunde hitta. Så det var faktiskt helt ok. Aldrig upplevt sådan här kyla innan. Men jag gillar den och luften är så "ren" och lätt att andas.
Jag hade tänkt skriva mer här på bloggen. Men jag är hela tiden så trött och när jag inte är trött är jag i gång med något annat.. Folk här har berättat för mig att just när nya människor söderifrån kommer så brukar de vara väldigt trötta de första dagarna pga att luften är så annorlunda.. Så bloggen får komma i andrahand.. Men jag njuter och jag fotar och jag mår! Kram på er alla!

3 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Väldigt vackert med all snö på träden å skoter är ju super skoj att åka.

10:32 em  
Anonymous Anonym sa...

Du är väldigt lik Sofia Hellqvist från gamla dokusåpan Paradise Hotel.

Ta det som en komplimang, för hon är vacker ;)

//Max
maxen80@live.se

12:05 em  
Anonymous Anonym sa...

Så kul att ha hittat hit igen =)
Måste ta mig en dag och läsa ikapp mig lite.
Hoppas allt är bra med dig.

Köra/åka scoter är underbart.

Ha det toppen!

9:27 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida