söndag, november 23, 2008

Häng med till Norrland!

Flera månader har gått och jag har inte skrivit ett ord här... 


Men nu är det dags igen. För i övermorgon åker jag till Norrland och jag vill verkligen skriva ner lite av det jag upplever. Dels för min egen skull men oxå för er som faktiskt bett mig att blogga under denna tiden så ni får följa med mig på min resa. Så håll utkik... Jag åker tidigt på onsdag och är framme tidigt på torsdag morgon. Jag ser verkligen fram emot att se detta Norrland jag bara hört talas om tidigare. Största anledningen att jag vill dit är för att se naturen och för att fota. Men oxå för att komma från vardagen ett litet tag. Och för att jag aldrig varit där förr. 

I mars drar jag till Indien för att backpacka. Jag planerar att göra så varje år. Tre veckor varje år. Men då vill jag se världen. Men hur sjukt känns det att inte ens att ha sett sitt eget land. Jag menar jag har aldrig varit högre upp än Värmland! Känns nästan lite orättvist mot både mig själv och mitt eget land att söka sig vidare utan att ens känna det man har här hemma. Så därför känns den här resan helt rätt. Trots allt så är Norrland unikt. Det är en annan natur, människorna är annorlunda och även kulturen. 

Så ni som är nyfikna på att se mer av Norrland och höra om det... häng gärna med på min resa! :) 

Kram alla!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida