onsdag, juli 25, 2007

Efterlängtad!


Detta levde jag på i Grekland förra året! Där hette det något annat som jag inte minns.. men här i Sverige kallas det tydligen IsEspresso. Jag blev sååå glad när jag var inne på 7 eleven idag och fann att de hade såna! Jag har verkligen undrat när detta underbara skulle komma till Sverige! Tydligen så kom det för ganska länge sen.. men det har gått mig förbi..
Så ni som inte smakat: Ni MÅSTE testa detta! Helt underbart. Smakar som kaffemilkshake. JÄTTENYTTIGT!! (?)
OBS! Mobilfoto!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hm, jag kanske har druckit sån. I så fall håller jag med dig. Men det var inte på 7 eleven så jag vet inte så noga.

10:59 em  
Blogger Ninaw sa...

Hey Mareld!!! Nej, har den kommit till Sverige och 7 eleven så finns det med största säkerhet på en hel del massa andra ställen oxå! Skoj att höra från dig! Ha det gott! /Nina

9:43 fm  
Anonymous Anonym sa...

Efter lite utredning har jag kommit fram till att det var nog ungefär samma och att jag håller med dig. Det känns fint att vara välkommen när man säger något!
/AUgust

12:38 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida