torsdag, juli 05, 2007

Tröttprat...

Det bara öööööööööser ner regn! Det är så kraftigt så man knappt kan se något igenom det. Helt galet.. Är det nu jorden ska svämmas över och vi alla ska dö? Äh.. vilka tankar?! Men idag är en dag då jag inte tänkt så mycket. (Ja, det är faktiskt sant!) Regnet tar all min energi och det är så stilla här på jobbet idag.. så jag ser ut genom fönstret där jag sitter och fastnar i andra världar. Såna där världar som är så långt borta så när jag väl landar på den vanliga så har jag redan förlorat de andra.. Inget minne från dom. Lustigt, jag som var helt säker på att jag var en sådan person som inte KUNDE ha dagar utan intensivt tänkande.

På radion går en låt med Per Gessle.. förundras än en gång över hans fjantiga texter. Det var ok när han var ung och tuff och frontfigur i Gyllene tider. Men nu? Sitter och sjunger om att han är en "händig man" i barnvänlig trallmelodi. Fånigt..

Men man ska inte klaga.. nyss spelade dom Laleh. Och då är jag nöjd. :)

Shit vad jag pratar om INGENTING.. äh skit samma. Jag är trött.

Puss och Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida