måndag, juli 02, 2007

Berlin väntar

Älskar denna känslan! Beställde just en resa till Berlin!! För några timmar sen hade jag ingen aning om att jag skulle hamna där om bara några veckor. (Visste dock att "någonstans" skulle jag på semestern, men hade inte bestämt mig för vart.. ) Men joda... jag fick något planlöst i mig och kom på att Berlin kändes lockande. Har i och för sig lekt med tanken på Berlin innan.. men inte tagit något beslut på något sätt. Men nu har jag till och med betalat resan! Och "Min söte" ska följa med.. :)

Oh, vad skönt! Älskar Berlin! :) Nu kommer jag vara glad resten av dagen.

(Och tanken på min parfymflaska i tusen bitar känns inte lika bitter längre.. )

3 kommentarer:

Blogger M sa...

Åhh, va kul! Och titta på Berlinmuren och prata lite tyska :) Ta många bilder så man får se sen!

11:57 fm  
Blogger Ninaw sa...

Klart! :)

1:09 em  
Anonymous Anonym sa...

När ska du dit?
Min tjej är där just nu. Hälsa om du ser henne! :-)

9:55 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida