onsdag, april 11, 2007

Mycket i görningen..

Hej, tror det är första gången jag inte skrivit på bloggen på över ett dygn.. (Förutom då jag varit bortrest.) Men det har sin förklaring.. Här händer så mycket på alla fronter att jag knappt hinner med att vara mig själv.

Dock så kan jag berätta att jag faktiskt blivit erbjuden en trea här där jag bor. Ett förstahandskontrakt. Så jag har sagt nej till tvåan som bara var andrahand. From första maj så bor jag alltså i helt egen lägenhet. Japp, så fort vill de jag ska flytta in. Och ingen är ju gladare än mig..

Berättar mer en annan dag.. massa som ska fixas, ordnas, kännas, tänkas på.. och så barn som ska tas om hand om mitt i allt.. Men det kommer en lugnare tid efter allt. Det kommer. :)

Love you all! ;)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men Guuuud va roligt.
GRATTIS GRATTIS GRATTIS,oj så glad jag blev för din skull nu=)
Jag sa ju det att det bara kan bli bättre;-)
Kram

7:36 em  
Anonymous Anonym sa...

Grattis Syrran!
Blev riktigt glad på jobbet när jag hörde att du hittat en riktig lägenhet. Skönt med när du inte får så långt att gå med grejjerna ;)
Hoppas det går bra med allt annat också och att barnen blir lyckliga i ett nytt hem!

Kramizar Broder M!

7:54 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida