måndag, april 09, 2007

Göteborg i bilder

Tagit från ett skitigt tågfönster på väg till göteborg
Äntligen framme, på väg upp till stan..

Min väninna H och jag går och handlar och lagar tacos, beredda för en myskväll med vin hemma hos henne i hennes fina hem full av egenhändiga estetiska ideer och god smak. Underbart ljust och välkomnande..



Vaknar på fredagsmorgonen och bestämmer mig för att på egen hand ta en långpromenad och njuta av staden i det fina vårvädret..



Mitt favoritcafe, har gått hit och fikat alla de sista gångerna jag varit i Göteborg..


Så självklart så slank jag in och tog mig en fika den här gången oxå.. en got chailatté blev det så klart..


På lördagen åker vi hem till N. Ett hem av mjukhet och värme..


N bjöd på påskmiddag och jag åt den med alla sinnen.. så fint det var!


Ibland fasnar man bara för vissa saker, jag fastnade för den här dörren som jag tycker var helt fantastiskt charmig..
Den här gången tror jag berättelsen gör sig bäst i bilder. Dock så fotar jag aldrig människor, eller jo, det gör jag, men jag lägger aldrig upp de på bloggen..

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kul med bilder. Jag vill inte heller lägg aut bilder på människor.Har gjort undantag,men med (hua) bortklippta ansikten eller dylikt.
Ha det fint/kram

7:55 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida