lördag, april 07, 2007

Ännu en dag att vakna till i Göteborg

Åh trots att jag är rätt trött av allt festande så mår jag oförskämt bra!

Ännu en ny dag att uppleva i Göteborg!

Igår blev det rätt mycket egentligen och jag blev lite för mycket av mig själv, vilket jag har en tendens att bli med lite alkohol i mig.. Men jag tror jag ska överleva det oxå..

Ikväll ska jag verkligen försöka ta det lite lugnt.. Ska till min väninnas lillasyster och äta påskmiddag. Sen ska vi ut på kvällen.

Köpte Marie Lindbergs skiva i går. Den är heeeeelt underbar! Lyssnar på den nu och får en sådan skönt lycklig känsla i kroppen av den.. *tips tips tips*

2 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Så härligt att du mår bra! Jag vill också va i Göteborg. Har knappt varit där alls. Kram

4:33 em  
Anonymous Anonym sa...

Det låter som du har det toppen! Va roligt, fortsätt med det/kram

1:20 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida