onsdag, april 04, 2007

Glad Påsk

Men åååååååååh..
Ett till stort påskägg inkommet till hela byggnaden.. SOM måste stå på min reception. Nu står här säkert 20 kg godis i korgar och ägg som folk ska ta av. Ingen som tänker på stackars mig som måste ha allt framför näsan hela dagarna.. (Har inte tagit ens en enda bit idag, duktig va?)
Förresten har jag sagt det? Jag har nu gått ner 6 kg sen jag började banta. Är nu helt nöjd med min vikt. Nu är den precis där den ska. Får nog bara se till att den stannar där oxå..

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hehehehe... jag och mina kollegor har redan hunnit sätta i oss en hel stor korg full av påskgodis...

Och när den var slut... kom det en ny, ännu större... tur det eftersom jag jobbar heldag i morgon också ;-)

Hoppas du får en skön onsdag och en riktigt trevlig helg !

Varma hälsningar, Tierra

P.S. Måste väl också säga... GLAD PÅSK !

3:20 em  
Anonymous Anonym sa...

Åhh.. gottit..
Har inte köpt ngt påskgodis..
Tänkte snylta hos svärmor på lördag.
Passa dig nu bara så du inte går ner för mkt.. Så lätt att man forts av bara farten.
Välkommen in till mitt galleri förresten om du har tid.
La in lite bilder idag.
Kram
Cinapina

6:45 em  
Anonymous Anonym sa...

Måste säga att du har stark karaktär som kan låta bli;)
Va roligt att du nått ditt viktmål,bra jobbat.
Ha ne riktigt fin påsk med dina nära och kära/kram

8:20 em  
Blogger Emma sa...

Shit, vad imponerande. Både att du gått ner så mycket och att du klarar av att inte ta godis som står framför dig. Grattis och glad påsk!

11:27 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida