lördag, mars 31, 2007

Frustrerande...

Är hos mamma i helgen.. tror ni inte hennes internet ligger nere pga något oidentifierat knas? Gah! Hur ska jag klara mig. Är just nu hos min lillebrors kompis för att kolla mina mail.. hade inte gått annars.. jag hade blivit tokig.

Man kanske är lite nätberoende??

Hur som helst.. jag har troligtvis fått en lägenhet mina vänner! Andra hand dock. Och bara en tvåa. Men det är någonstans att bo tills jag fått en trea eller fyra. Lägenheten är hur fin som helst, omöblerad och nyrenoverad. Det blir trångt med tre barn. Men mindre trångt än om jag varit tvungen att hyra ett rum av mitt X. Så jag är sååååå glad ändå. Så ett år är det jag ska hyra. Med möjlighet till förlängning. Hon har godkänt mig som gäst.. nu gäller det bara att HSB gör det oxå. Att de tycker att min lön räcker till osv. 5000 kr kostar den i hyra..

Men det ser ljust ut i alla fall!

Ha det gott så hörs vi i morgon kväll eller nått..

Kram!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad skönt att du hittat någonstans att bo :)

5:25 em  
Blogger Emma sa...

Vad skönt att det verkar lösa sig med det mesta. Och ja...visst är vi nätberoende. Undra om man kommer att va det som pensionär också? Kram

11:55 fm  
Anonymous Anonym sa...

Åh va glad jag blir för din skull:)
Du ser att det finns e ljusning i allt och...
finns det hjärterum så finns det stjärterum;)
Kram och ha det fint

4:20 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida