fredag, mars 30, 2007

Bakis

Bakis...

Undrar om det var någon som såg eller kände lukten av maten jag just sprang förbi med.. Jo, jag vet att klockan bara var kvart i åtta på morgonen.. men jag är bakfull och då MÅSTE jag ha mat! Så jag slängde in en thairätt i micron och sprang sen skamset tillbaks till mitt lilla pentry bakom receptionen med den.. Mmmm, vad god den var. Kändes lite konstigt dock att äta MAT vid den tiden..¨

Ärligt talat undrar jag om jag är nykter än.. Spelar det någon roll egentligen? Huvudsaken är ju att jag SER nykter ut..tror jag.

Jag gjorde inte bort mig så mycket.. även om jag naturligtvis var mer friskpråkig än vad jag brukar. Ja, lite pinsamt är det nog.. Men vad faan.. De andra har nog inte tänkt så mycket på allt jag sade. HOPPAS JAG! *skrattar* Kanske borde jag ha ångest ändå? Enda anledningen till att jag inte har ångest är kanske för att jag inte har blivit bakfull eller har nyktrat till än? *fniss*

Roligt som 17 var det. Roliga människor. Och vet ni.. vi pratade ju engelska hela kvällen eftersom en av killarna kom från London, en från Manchester och en tjej från USA.. men trots det så kan jag inte ens minnas att jag egentligen tänkte på det. Weard. Då har man verkligen blivit van vid språket. Det är rätt häftigt egentligen.. *funderar*

Ha en underbar dag allihopa! Själv ska jag hem till min mamma i helgen tillsammans med mina döttrar. Ska bara ta det lugnt och mysa.. mmm. :)

Chao!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Va kul att du hade det roligt:)
Avundas dig lite kunskaperna i engelska,jag klarar mig bra men får nog lite tunghäfta. Tycker jag låter så konstig,ändå har jag varit tillsammans med en österrikare,där engelskan var språket för oss,det är konstigt;)
Men med lite i blodet blir jag en gud,hehehe
Ha det fint hos mamma i helgen och hoppas verkligen bakfyllan strax går ur kroppen,det är verkligen baksidan av myntet.
Kram kram

1:31 em  
Blogger Unknown sa...

Jag brukar försöka tänka att andra inte funderar så mycket på hur andra människor beter sig.

I regel tror jag att de flesta är så självupptagna att de tänker mer på hur de själva beter sig än hur människor i deras omgivning beter sig ;)

2:25 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida