lördag, mars 10, 2007

Varning på stan!

Oj, nu börjar till och med jag tröttna på vin. Det blev lite mycket igår faktiskt.. Men ändå det var ju rätt trevligt. Var hemma hos en väninna. Satt och sjöng och improviserade med hennes kille, han spelade gitarr. Det var riktigt mysigt.. Måste verkligen köpa en gitarr. Jag känner jag har så mycket som vill ut..

Ikväll: UUUT!!

Jepp, får se var det bär av men jag ska träffa en nyfunnen vän och gå ut med henne och hennes syrra. Ska bli jätteskoj. Särskilt eftersom jag inte ens träffat någon av dom irl. Jepp, via nätet har vi funnit varandra.. Lite planlöst så där. =D

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Va spännande att träffa nya människor:D Vi har också såna där kundvagnar:/
Vem var mannen nedanför föresten?
Ha en trevlig kväll/Kram

7:17 em  
Blogger Ninaw sa...

Hej, gå in på länken så ser du.. :) Men det var i alla fall Peter Stormare. :)

9:37 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida