torsdag, mars 08, 2007

Whii!

Åh.. känner mig helt busig.. Så jäkla skön känsla! :)

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Härligt att få vara lite busig.
Inte för att vara dum på nåt vis..men va sjutton menar du med klydda?? som du skrev på min blogg?? Kanske jag bara är rent svag i skallen.hehe
Ha de gott;)

2:44 em  
Blogger Ninaw sa...

Haha! Det är skånskt.. Det är en beskrivning på när saker är småjobbigt struliga och klumpar ihop sig så det blir lite för mycket. Då känns något klyddigt. Eller man skiter i det för att det bli lite väl mycket klydd. :)

3:21 em  
Anonymous Anonym sa...

AHA jag älskar att lära mig nya saker;) det blir man aldrig för gammal för

3:24 em  
Blogger Ninaw sa...

Jag veeet! :) Jätteskoj. Just att lära sig nya ord är faktiskt särksilt kul! ;)

3:27 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida