fredag, mars 09, 2007

*Undrar*

Varför äter man så här? Alltså sträcker ut tungan innan maten nått mun? Jag har sett att just gamla människor brukar göra så. Och så har jag ibland sett någon man göra det. Dock aldrig en ung kvinna. Jag har provat att göra så för att se om jag fann någon vettig förklaring, som ifall man upplever smaken bättre eller om man får in maten fortare i munnen. Men jag upptäckte inget annat än att jag kände mig urlöjlig. Hmmm...

Vem tror ni att det är? Själv gissade jag fel men det beror enbart på att jag missade det rätta namnet. Hade jag sett det så hade jag gissat rätt. Jo, det ääär så. Inget jag bara säger. :) Kolla in bilderna sen på honom.. uäck! Vilket bordskick! :( Så osexigt..

5 kommentarer:

Blogger audhumble sa...

En väninna som är 81:a sträckte alltid ut tungan så där mycket när hon åt. Det såg helt skadat ut. Men vem vet, jag kanske också gör det?

10:25 fm  
Blogger Ninaw sa...

Ja, vem vet? Fast man borde ju vara medveten om det.

10:28 fm  
Anonymous Anonym sa...

Tösen fyller 16 nästa vecka...

Haha om hon inte hade städat så hade han dött.. Astmatiker som han är.
Det är INTE den första killen som passerar revy här.. Just nu känns det mest som att.. jaja får se hur länge det varar den här ggn.. Fniss
men så är det när man är ung.

Ozzy, jodu.. han är mjuk och go... Sen plötsligt är han ett monster som bara ska va med på PRECIS allt.. hehe.
Ärligt har han blitt lugnare sen katterna försvann. Dom har nog stressat honom ganska mkt..
En mkt goare hund nu tycker jag.
Ha en fin fredag min vän..
Attans att du bor så långt bort så vi inte kan ses ngn gång..
Skulle du komma uppåt sörmland av ngn anledning så hojta till..
Alltid välkommen.
SOm sagt ha det bra
Cinapina

1:14 em  
Anonymous Anonym sa...

Haha justa funderingar.Kan hålla med om att det ser osmakligt ut,men så är jag väldigt kräckelmagad numer,trots min sjuka kiss och bajs humor(du behöver ju inte låtsas om det;)
Den första som slog mig att det kunde vara...
en väldigt orakad Kjell Bergqvist!
Antagligen helt fel,du måste berätta vem det är
Ha det fint i helgen och hoppas du forsätter att vara på ditt busiga humör:)
Kram Annelie

5:42 em  
Blogger Moi sa...

Jag tror att det är en ovana en del lagt sig till med. De tänker nog inte på det. Eller så vill de fånga upp en del dropp från matbiten de just ska stoppa i munnen.
Jag har inte tänkt på det förut, men jag kommer nog att tänka på det med alla jag äter med framöver. Själv tänkte jag också efter, hur äter jag egentligen, och kom fram till att när maten landar i munnen använder jag tungan, inte utanför munnen. Sicken tur för mig va.

2:43 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida