fredag, mars 02, 2007

Åh vet ni!

Jag trodde det var ett skämt.. Jo, mitt X skulle åka till Stockholm i helgen. Han skulle ha åkt med ett flyg som gick typ 7 i morse. Men i natt typ halvtre rinde telefonen. Ingen orkade svara. Men båda vaknade. Jag låg och svor över människors brist på respekt, vem det än må vara. Jag har såååå himla svårt att somna av när jag blir störd så. Så hörde jag Xet vara uppe och springa så jag ropar och frågar om det möjligtvis var "J" (Sorry "J", om du råkar läsa detta, inget illa ment, men det är typ bara du som brukar ringa såna tider.. :D) på vilket han svarade att han inte visste men att han hade fått ett sms. Det var ett sms från Fly me som meddelade att de gått i konkurs och därför gick inga fler flyg!!

Jag tänkte att det måste ju vara ett skämt. Få ett sms halvtre på natten, några timmar innan flyget lyfter för att meddela något sådant!

Det roliga var att det inte VAR ett skämt!! Flyget inställt, han kom inte iväg. Visste inte att det kunde gå till så. Jag trodde att när ett företag gick i konkurs så tog det några dagar. Att i det här fallet ex så skulle inga fler resenärer kunna boka, men att de som redan bokat fick sina resor. Och inte att ett företag gick i konkurs på en minut. Vilket måste varit fallet eftersom sms kom mitt i natten.

Jaja, man lär sig något nytt varje dag..

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Helt otroligt.Trodde som dig att det isåfall inte kunde bli fler beställningar av resor.Ha jag alltid lär man sig nåt nytt=)
Trevlig tavla upptill,sköna färger också.
Ha det fint i helgen/Kram

4:50 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida