torsdag, februari 22, 2007

Väder-rapport


Tog en promenad i dag på morgonen för att köpa lite bakade potatisar till kvällen. Så här såg gatan ut mot lilla Konsum i området bredvid vårt. Det verkar inte som att någon har åkt till jobbet i dag. Här var bilar uppradade längs gatan så långt ögat kunde nå. Så brukar det alltså inte se ut en vardagsmorgon. Bilar stod fortfarande kvar på uppfarterna till husen. Ingenstans var det tomt på bilar. Man kommer ingenstans.

Men vackert är det. Dock så har jag inga vackra vyer att fota här i mitt närmsta område så jag fick fota det vackraste jag hittade i jakt på att fota den vackra snön. Men trädet var rätt fint ändå, sen är det så härligt med orörd snö.. Promenerade upp lite närmare trädet för att fota, snön sträckte mig upp till knäna.

Snurflan är fortfarande sjuk. Riktigt eländig. Stackars. Men i morgon ska Xet vara hemma.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida