tisdag, februari 20, 2007

INKÖPSLISTA

(För att vara lite skönt alldaglig, lättsam och oviktigt ytlig)

Örhängen ( Några små i silver)
Dag och Nattcreme (antirynk, måste förebygga ålderdomstecken hehe)
Brun Kayalpenna (Har slarvat bort min, VART är den??)
Hårfärg (Ska färga det mörkbrunt nu, min naturliga hårfärg. Slipper utväxt eftersom jag inte kan färga håret så ofta nu sen jag förstört det så)
Några linnen på H&M (Behöver i jobbet då jag alltid har dress på mig, det är bara en liten del av undertröjan som syns, så något billigt på H&M i olika färger att variera med skulle passa skitbra.)
En ny deo. (Den här gången ska jag undvika att köpa en som luktar svett)
Rakhyvlar. (Ja, jag tycker de funkar precis lika bra som dyra ladyshaves.)
Hårnålar. (För att äta upp. Äh, sorry. Dålig humor. Behöver dom i mitt hår så klart.)

Har inte råd.. MEN skulle jag hitta ett par snygga finbyxor i svart så skulle jag verkligen BEHÖVA det i jobbet. Sen jag gått ner i vikt så sitter de jag har inte så bra. Det är inte så det stör i ögat, men jag tycker det känns irriterande att gå och dra upp dom hela tiden, och det är inte snyggt att sätta i skärp, då blir det såna fula skrynklor i midjan. (Tyvärr har jag inte gått ner så mycket mer än 4-5 kg (varierar lite från dag till dag) men det känns ok ändå.)

Och så hade jag behövt mig en ny skiva att trösta mig med. Jag brukar må bättre av det..

Men jag har ju glömt plånboken hemma idag, så jag få skuta upp inhandlingen tills i morgon.

1 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Jag tycker att du ska vara nöjd med att ha gått ner 4-5 kilo. Det är riktigt imponerande och jag är säker på att du ser snygg ut. Hoppas du hittar några billiga brallor som passar din nya kropp. Kram

1:55 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida