onsdag, februari 21, 2007

Inte så fel för egen del faktiskt..


Det är faktiskt inte helt fel att vara hemma med sjukt barn. Speciellt inte om man själv känt sig lite krasslig. Jag har sovit mycket, ätit "tyckt- synd- om -mig -godis" och tagit det allmänt lugnt. Skitskönt.
Fast skruttan är väldigt gnällig dock. Kokhet, snuvig, hostig och gråtig. Så det är ju inte lika skönt för henne...
Annars så är det ett fasligt snöoväder. Men det tycker mina andra barn om. Min mellersta ovan och en liten bild från fönsret ut mot baksidan. I morse fanns inte där ens ett spår av snö.

2 kommentarer:

Blogger M sa...

Stackare, hur har ni det därnere? Hörde på nyheterna att det är snökaos och att de varnar för att gå ut..

8:49 fm  
Blogger Moi sa...

Ja det hörde jag med.
Hur mår tösen idag då. Har hon piggnat till lite ? Jag hoppas i alla fall det.
Var rädda om er.

10:52 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida