tisdag, februari 20, 2007

Små gester värmer ändå

Nyss så kom en kvinnlig kollega ner till mig här i receptionen från en av avdelningarna ovan bara för att bjuda mig på en semla för att som hon sade "Du är alltid så snäll och trevlig mot oss så vi tyckte du skulle ha en"!
Oj, jag blev helt rörd! Visade inte det då utan tackade snällt och glatt. Men inne i mig så bara rös jag. Av tacksamhet.
Semlan ovan visar inte just den semlan, för bilden hittade jag på nätet, men det var av samma modell i alla fall.. hehe

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tack behövde den kramen..
Jag ska gå o köpa semlor här..
Lär inte va ngn som bjuder mig trots att jag slitit arslet av mig idag..
Sorry att jag låter trist.
Bara en dålig dag..
Kram
Cinapina

3:33 em  
Anonymous Anonym sa...

Då måste du ha blivit riktigt glad.Vi har köpt egna idag sambon och jag.
Jobbigt att ha glömt plånboken:( och jätte trist att din lilla är sjuk.Hoppas det går över fort som sjutton.
Vad det gäller ditt psyke så lättar det väl först när du rott allt i land.Jag hoppas verkligen att det blir snart,så du slipper den vånda du går igenom.
Kram Annelie

5:05 em  
Anonymous Anonym sa...

Hej Nina!

Jag måste erkänna att även jag ryser...

Omtankar kan verkligen skapa mystiska hängbroar mellan hjärtan och hur förunderligt underbart är det inte, att mötas där, halvvägs, en helt vanlig dag, när livet tycks ha stannat i ett stilltje av magont och nedstämdhet...?

Var rädd om dig!

Kram från Camilla

7:46 em  
Anonymous Anonym sa...

(:|

marquee_moon_x@yahoo.com

10:22 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida