torsdag, februari 22, 2007

Lyckomedicin?

Brorsan och hans tjej verkar skapligt lyckliga. De dricker såna där shots. Kanske funkar på mig oxå? Jag kanske lider brist på en massa grejer i kroppen? Värt ett försök.. Vänta...
*Dricker*

*Väntar på effekt*

Nej, det funkade inte. Synd. Nejmen, skämt åsido. Jag köpte sån till min yngsta i första hand, hon har inte ätit på 3 dygn. Tänkte det kunde vara bra att få i henne en sån. Men det gick inte, hon tyckte den var äcklig. Men lite i taget kanske? Slängde i alla fall i mig en sån själv oxå. Bara att "veta" hur nyttig den är räcker för mig. Även om den inte var direkt god.. men det är ju sällan nyttiga saker "är" goda dock.

2 kommentarer:

Blogger M sa...

*skratt* Ja, Martin har konstaterat att vi antagligen är de största konsumenterna av Vie... Vi gillar verkligen den röda och blir allmänt piggare (även om det bara är ren inbillning att det funkar :)

5:59 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag har prövat och tycker den är riktigt Ogod:(
Ha det fint och hoppas lillpruttan din kryar på sig/Kram

8:22 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida