söndag, oktober 15, 2006

Så nu är jag alltså 31 år

Usch och fy vad åren går. Hur kan man vara så gammal men ändå känna sig som en liten "skitunge"?

Och det är hemskt att säga det men jag får fler och fler linjer i ansiktet som skvallrar om min ålder.. det är helt hemskt.. Det började när jag fyllde 30 tror jag. Innan dess såg jag ut som en 20 åring.. (Det var vad jag trodde i alla fall). Men sen jag blev 30 har det som sagt bara gått utför. (Tur man hann fixa till boobsen i alla fall!!!) Fast jag kan tycka att det är rätt vackert med lite åldersrynkor i ansiktet.. men bara på andra. Jag passar inte i det ALLS!

Bah! Vad tråkigt att bli äldre.. jag hade velat hinna med så mycket mer.. Fast jag har ju hunnit en hel del i och för sig.. Men jag hade velat komma längre karriärsmässigt och jag hade velat se mer av världen osv. Men man har ju bara ett liv. Det är för liiiiiiite! Men men.. jag har några år på mig fortfarande.. men då gäller det ju att det andra flyter så det finns praktiska möjligheter...

Men jag är förhållandevis rätt nöjd med vad jag har. Mina barn är det vackraste och finaste som hänt mig och inget i världen är större för mig än just dom. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida