fredag, oktober 13, 2006

Väntan

Att vänta på något är verkligen jobbigt. När man inte har kontroll över situationen och inte kan göra annat än att vänta på att få den. Lite ångestframkallande till och med.

Väntar på att få höra av min kontakperson på mitt företag. Hon har inte hört av sig sen utbildningen slutade och jag har inte blivit uppringd för något uppdrag. Så då vill man liksom bara stämma av att allt är ok. Om dom på företaget jag jobbade på är nöjda osv. Egentligen är jag inte orolig för det tror jag att dom är, tror verkligen inte att dom har något att klaga på.. Men man vill ju ha den feedbacken så man vet att det är lugnt.

Så jag ringer min kontakperson men hon vägrar att svara.. åååå, så jobbigt. Vill veta innan helgen börjar.. Så jag kan lägga det åt sidan och njuta av helgen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida