lördag, oktober 14, 2006

Köpenhamn väntar..

Jupp, i morgon fyller jag år och därför så har jag och killen skaffat barnvakt och bokat hotell i Köpenhamn. Trevligare att fira en lördag än en söndag. Så nu får vi se vad det blir den här gången..

Romantisk lugn kväll?
Hejdlöst galen kväll som slutar på nattklubbar och som därför gör att vi inte kommer hem till hotellet förrän till morgonkvisten?
Ett besök i Christiania?

Själv är jag barnsligt förtjust i Nyhavn.. fast jag har aldrig varit där i såna här kalla temperaturer..så vi får väl se.

Kul ska det bli i alla fall! :) Ha det bra så länge! ;)

4 kommentarer:

Blogger M sa...

Grattis grattis!!

3:10 em  
Anonymous Anonym sa...

ja grattis så hemskt mycket, tyvärr eller vad du vill så ar vi inte "i byen i aften" Jyttes syster bor i Århus " up north" och det är dit vi ska efter Jyttes föreställning...kanske tur det men " stay away from C" and the area around the train station.Själv är jag djupt förälskad i Nörreport och Österport.En annan gång ställer jag gärna upp som guide i de här konstnärs kvarteren, men du verkar vara förhållandevis världsvan så "ta en dag eller 2 där på egen hand".som sagt grattis och "ha nu en dejlig tur och gerne en eller 2 lille en, bare du husker og köbe extrabladet med dig hjem..."

5:09 em  
Blogger Emma sa...

Grattis! Hoppas ni hade det underbart bra i Köpenhamn hur det än blev. Själv ska jag snart åka till den gamla lägenheten och städa ur den. Suck...
Kram

9:33 fm  
Blogger Ninaw sa...

Tackar tackar allihopa! :)

Lasse: Ja, det var synd att det inte tajmade då. Får ta det en annan gång kanske? :)

Emsellen: Ja, det är verkligen pisstråkigt. När man väl flyttat in i det nya vill man bara bo in sig där inte hålla på att tokstäda det man redan lämnat bakom sig! :(

2:05 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida